Dane adresowe:

Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Czeladzi

ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź
tel. 32 265-14-42

Jesteś na: Strona główna / Formy Pomocy / Dodatki Mieszkaniowe / Termin i sposób załatwiania

Termin i sposób załatwiania

 - Postępowanie w sprawie przyznawania dodatku mieszkaniowego kończy się wydaniem decyzji administracyjnej w terminie 30 dni od daty złożenia poprawnie wypełnionego wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami.
 - Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od daty jej otrzymania za pośrednictwem Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi , przy ul. 17 Lipca 27.
 - Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.

Redakcja strony: Termin i sposób załatwiania Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi
  • Pierwsza publikacja:Ledwoń Dominik2016-02-22 15:42:55
  • Aktualizacja publikacji:Ledwoń Dominik2016-02-22 15:59:24
  • Wytworzenie publikacji:Anna Mentel - kierownik Działu Pomocy Instytucjonalnej2016-02-22 15:59:01
  • Zatwierdzenie informacji:Anna Mentel - kierownik Działu Pomocy Instytucjonalnej2016-02-22 15:59:01
Drukuj Liczba odwiedzin: 56

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl